PERFECT DAY

2010-09-29 @ 22:40:18
Åååh herregud.. Jag vet inte ens hur jag ska förklara..

Det började iaf med att bästavän smsade mig och bad mig
möta henne vid bussen vid sex tiden. Så jag drog med mig
Chico ut och mötte henne! Då hade hon med sig en present.

TILL MIG! Hihi.. Hon hade köpt shot-roulette (stavning?) som
jag har velat ha jättelänge! Vart suuuperglad och vi drog hem
till mig och lämnade den och lämnade även Chico. Sen drog vi
till affären och handlade och sen sa hon att vi skulle upp till alen.

Så vi gick dit och när hon gick förbi våran riktiga bänk började
jag undra lite.. Och vid bänken efter den satt det redan några på.

Precis när jag frågade "Vilka är det som sitter där?" så hoppade
Rickie och S.H. fram. Jag visste inte alls vad jag skulle göra med
mig själv och vart tårögd och pussade sönder S.H bara.

Han pussade och kramades tillbaks och ledde mig ifrån Mikaela
och Rickie och gav mig en ros. Och även ett beslut som jag väntat
på så länge. Jag kan inte ens finna ord för hur lycklig jag är just nu.

Och tydligen har det legat så mycket planering bakom allt..
Det är sjukt och tack till alla er som har hjälpt till så mycket.

Nu ska jag somna och vakna och hoppas att allt inte var en dröm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback