JAG SIMMAR RUNT I KAOS.

2010-10-20 @ 18:29:20

Nu har jag suttit med plugg ända upp över öronen
i 2 dagar. Igår vid 21:10 var jag KLAR!
Hela min kropp känns lättad och jag är så glad.


Tycker synd om min baby, har varit där i flera dagar
men knappt umgåts/sovit med honom. Jag vet ju
att han finns kvar och det där var så himla viktigt.
Så stolt över mig själv att jag tagit plugget före :)

Så nu känns allt som sagt lättare men har fortfarande
mycket framför mig. Tidigare i veckan var jag
och förberedde platser till en mässa som min klass ska
anordna. Jag stannade kvar och mätte ut allt så det
är i alla fall klart. Så har mycket pyssel med det
framför mig.

Plus att jag och några andra ska ta hand om Öppet
Hus
på våran skola snart någon helg. Vi ska alltså
informera om GY11, som vi inte vet ett skit om.
Våran skola ska göras om HELT. Vi får to.m. en estet linje?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback