HOME!

2010-10-14 @ 18:55:27
Oooha hemma nu så jävla skönt :)
Baby och jag ska vara ifrån varandra i helgen,
han åkte hem redan idag för att ska till tandläkaren
där han egentligen bor imorn. Sista gången han får
gratis tandvård stackarn. Hihihi.

Och jag ska ha en hemma helg. Ska mest vakta
Chico och bara ligga och ta det lugnt. Det behövs
verkligen för det har varit så mycket kaaaos.


Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket,
hjälpte baba att bära in saker som han hade köpt
på kryssningen han var på igår. Massa godis och
gin hemma nu, väääl passande till helgen ;)

Vart ute med Chico och Aylin ett tag också.
Och nu snart ska jag hjälpa Aylin med svenskan.
Hon har läst samma bok som jag gjorde hiih.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback