Mysdag!

2010-10-20 @ 18:41:11
Idag har vi bara suttit ner med hotellklassen och
haft släkt i klassrummet med tända ljus hela dagen.
Vi har haft PP-presentationer och pratat hela dagen.
Har varit super mys! :)

Sen drog jag iväg tidigare för att hinna köpa hårfärg
innan den tidiga bussen gick. Sen väntade Aylin på
mig vid bussen så vi kunde gå och överraska Mikaela
eftersom hon inte visste att jag skulle komma :D

Men tyvärr var det inte hon som öppnade
dörren så det vart lite fail........

Men vi satte oss ner och pratade och upptaderade
varandra om saker :) Snart ska hon tillbaks till
Flen sån flensbo som hon blivit :) Ska möta henne
innan bussen går och lämna lite saker och prata
lite till ;p

Sen blir det nog av att färga håret. Om jag orkar.


Och sen Andra Avenyn ♥

(Anledningen till att det så sällan blir uppdateringar
är för att jag nästan aldrig längre sitter vid datorn.
Är inne max en kvart per dag. Kollar FB, mailen,
aftonbladet och sen kanske gör någon uppdatering
här. Totalt tappat suget för internet. Illa. Haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback