SOVIT BORT HELA DAGEN

2010-10-02 @ 22:48:04
Vaknade i hyfsad tid och gick upp och åt frukost.
Vanlig frukost, inte chips eller nåt annat onyttigt
för en gångs skull! Hhaha. Gick även ut på en
promenad med Chico och sen la mig framför
tv:n och bara latade mig. Helt plötsligt var klockan
sex på kvällen och det stod en godisskål framför mig.

Jag hade somnat. Och sov stenhåååårt.


Gick upp och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket.
Gick hem till min storasyster och lånade filmer och
snacka skit i någon timme och sen drog jag hem
och har bara suttit vid datorn typ. Har gått igenom en
massa gamla bilder så ska sitta och uppdatera min FB.


Kanske lägger upp något på bloggen också eller? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback