FINITO!

2010-10-01 @ 12:44:20
ÅÅh vad jag var nervös innan jag skulle tatuera mig..
Aylin fick sluta tidigare så hon tog bussen till Sveaplan
och mötte mig så drog vi dit tillsammans.

Satt och kollade lite i tattoo-tidningar medans Oscar gjorde
klart ritningen. Sen vart det lägga sig på bordet och sen
ligga där i en timme och ungefär tio minuter.

Det var de sista tio minutrerna som jag led. Som fan. Kändes
som att hela huden brändes tillslut och mitt höftben var heeelt ömt.

I början var jag mest tvungen att hålla mig från skratt. Hela jag vibrerade.
Hhaha. Sen kom det självklart stunder då det stack, men det var mer
skön smärta än skrika-smärta. :)

Sen kom baba strax innan den var klar och hämtade oss så for vi hem.
Drog förbi apoteket för att köpa salva sen åkte vi hem och åt mat
och jag satt och visade min tattoo heeeeela tiden hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback