GODMORGON!

2010-10-03 @ 12:52:44
Godmorgon :)


Legat framför tv:n och ätit frukost hela morgonen
och har även hittat mitt sling-paket som jag köpte
för ett tag sen. Havva ska fixa mitt hår i veckan :)


Sen tog jag ut Chico och mötte världens äckelgubbe.
Han stannade med en stor bil framför mig och det såg
ut som att han hade ett barn i framsätet i en barnstol
och så frågade han om det fanns nåt ställe att äta på.
Jag svarade lite kort att det finns två pizzerior på stora
vägen och han undrade om det bara fanns dom och
jag svarade kort ja och gick där ifrån. Han kändes så
himla obehaglig och log på ett äckligt sätt.

Men han åkte iaf därifrån och jag tänkte inte mer på det
och gick vidare med Chico. Sen när vi var på väg hem så
kommer en moppe och stannar framför mig, så var det
samma gubbe?
! Han ropade nåt, körde några meter och
stannade igen, ropade och sen körde där ifrån.


Skabbig.. Uuuuh nu hatar jag bilar ännu mer än förut.
Man vet fan INGENTING om en person som åker förbi en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback