HAHA FYFAN VA FAIL JAG ÄR

2010-10-14 @ 09:20:18

Uhmm.. Glömde fortsätta skriva igår :)


Men jag drog i alla fall hem till baby när jag slutade!
Han hade inte kommit hem än så jag låg och kollade
på Andra Avenyn ett tag :) Sen kom han tillbaks och då
kollade vi på O.C, låg och myste, chillade och sånt
hela dagen. På kvällen umgicks vi med Alex, Jimmy,
Johanna och Nette ett tag innan vi gick upp på rummet
igen och kollade på O.C igen. Hihihih.


Nu sitter jag i skolan. Har nästan gjort klart min engelska-
uppgift och sen ska jag dra och kolla om det finns något
jävla kaffe klart i min skola. Sen blir det swediska. Novell.
Me like.

Jag i våras när jag och Lollo tog en promenad runt Nyköpingsån.
Saknar våren som fan nu. Den kommande våren blir vår sista :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback