Hej jag har inget liv, jag har Andra Avenyn!

2010-10-18 @ 10:55:52
Suttit hemma och glott igenom över 40 avsnitt på andra avenyn
i helgen. Typ bara rest mig upp för att hämta med chips, cola osv..


Men igår åkte jag i alla fall till Nyköping. Älsklingen och hans bror
och kusin hämtade upp mig i oppeby efter att jag hade handlat
och så åkte vi till Skavsta. Myspysade framför O.C och sen
socialade lite med folket lite :)

Allting ser riktigt ljust ut just nu. Så himla mycket planer
och så mycket att se fram emot. Can't wait!

Samlingsfest.
Halloweenfest.
Club Nordic.
Konsert.
Studentfester.
Kryssning.
Jul.
Nyår.
London.
Konsert.
Amsterdam.
Studenten.


Sen dyker det upp saker hela tiden. Jag är så jävla nöjd justnu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback