Baby-kväll ♥

2010-10-01 @ 12:58:46
Senare på kvällen igår tog jag min väska och drog till
Nyköping. Hoppade av i Oppeby och köpte nödvändiga saker,
typ chips, läsk, energidricka... Hhahah. Sen gick jag i mörkret
bort till busshållsplatsen och väntade på bussen. Efter att ha stått
där ett tag så kom Assem och hämtade mig iaf och jag fick skjuts :)

Mötte Havva och Özz och stod och pratade en massa och sen kom baby,
han hade jättebråttom med att jag skulle upp till hans rum och tvingade
in mig och jag drog upp till rummet. Och vad hittade jag där?

Världens sötaste hade tänt doftljus, skrivit en fin lapp och satt på våran låt.
Jag dog.


Havva kom och räddade mig efter någon minut och vi gick fnissandes
ner igen hihi. Sen så drog jag och baby upp på rummet och sen
gick ner för att hälsa på Alex, Jimmy och Marcus.
Drog igång en pokeromgång och sen slutade det med att alla marker
låg på golvet. Jag och S.H tyckte att det då var läge att gå upp på rummet.

Sen myspys framför film och låg och pratade hela natten :)
Baby vart trött. Han skippade skolan idag och ligger bredvid och sover haha.
Ibland är det okej! ♥


Äntligen


Det är så det ska vara


Baby, Jimmy och Alex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback