STÄD-DAG!

2010-09-27 @ 11:17:54
Älskling har dragit iväg till skolan nu. Fick hoppa, pussas, dra
bort täcket och allt möjligt för att han skulle vakna till liv.
Han har skolfotografering idag, och jag förstår inte. Han gick
upp, klädde på sig, fixa håret och gick på mindre än en kvart..
När jag har skolfoto så går jag nästan inte ens och lägger mig
natten innan så att jag har tid att fixa mig?!

Men jag sjukskrev mig idag ifrån praktiken. Förstår inte när denna
hosta ska försvinna? Jag blir gaaalen! Så det blir ännu en chilldag. :)


Jag har faktiskt städat babys rum nu ett tag, nu är allt rent och det behövs
bara vikas in kläder i garderoben som vi tvättade igår.

SEN BLIR DET THE OCH FILM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback