@ Nyköping!

2010-09-25 @ 10:53:13
Orkade inte med att ligga hemma och vänta på döden. Så jag satte
mig på bussen till Nyköping och hade världens mysigaste dag.

Först hoppade jag av vid sjukhuset och mötte S.H och vi drog till Oppeby
och handlade som tokar (y) Sen åkte vi till Skavsta och gjorde hemmagjord
pizza, det var supergott och detta åts tsm med nette!

Sen så tittade vi på Cougar Town och O.C, världens bästa serie :*

Söderberg kom förbi också tsm med Alex och Jimmy, sociala med dom ett tag
tills jag kände att det var dags för mig att sova så jag blir frisk någon gång.

Och nu har jag vaknat upp, piggare som aldrig förr....... typ. :)



I slutet av våren en vanlig skoldag. Alex hoppar ner i hamnen och
Söderberg blöter ner med vattenslangen. Wuhuu! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback