Natti natti!

2010-09-23 @ 22:43:30
Finns inte så mycket att blogga om när man är sjuk,
vilket också är jävligt skönt. En liten mjukstart sådär!


Har bara legat hela dagen och funderat över hur lång
tid det ska ta tills jag blir frisk.

Konstigt nog så är det den här helgen som det händer "massor"..
Fredag:
- Laser grej på Volym.
- Filmkväll med baby.
- Musikvideoinspelning.
Lördag:
- Shoppingdag med baba.
- Hemmafest @ Marcus.
- Guldtema grej på volym.
- "Dubbeldejt".


Mn har nog bestämt mig för att ha filmkväll imorn. Om jag
nu får åka iväg. Och sen kanske till Marcus på lördag.
Om inte så tänker jag deppa framför en till filmkväll.

Möhö. Men nu ska jag lägga mig och försöka bli frisk!  See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback